Home » Contact » Bestellen, Betalen & Verzending

Bestellen.

Heeft u een product gevonden wat u graag bij ons wilt bestellen?

Voeg het artikel toe aan uw winkelwagen, vul uw gegevens in, kies een betaalmethode en wacht op de bestelbevestiging met bijgesloten factuur voor uw eigen administratie.

Betalen.

U kunt bij ons afrekenen met iDEAL, bankoverschrijving, creditcard of Paypal. Let op: omdat wij een hoge toeslag moeten betalen voor Paypal en creditcardbetalingen worden deze kosten doorberekend. Betalen met iDEAL of een bankoverboeking is gratis.

Controleer uw bestelling.

Belangrijk: controleer het adres en uw e-mailadres. Let ook op de volgorde van de cijfers en letters in uw postcode. Pakketten met een verkeerde combinatie postcode en huisnummer kunnen worden verzonden, maar raken kwijt waardoor u erg lang op uw bestelling moet wachten. Zorg dus dat de postcode + huisnummer correct zijn.

Uw gegevens worden via een beveiligde SSL verbinding doorgestuurd naar ons systeem.

Verzendkosten.

De verzendkosten verschillen per land. Voor België en Nederland zijn de verzendkosten €9,95. Overige landen op aanvraag.

Wij verzenden uw bestelling met een track & trace code zodat u de zending online kunt volgen.

Gratis verzenden?

Gratis verzenden is helaas niet mogelijk omdat de kosten enorm zijn. Uw bestelling komt rechtstreeks uit het hoofdkantoor van patizon in Tsjechië en wordt verzonden met DPD pakketdienst.

Levertijd.

Omdat wij rechtstreeks vanaf het hoofdkantoor versturen bedraagt de levertijd van uw bestelling ongeveer 3 tot 5 werkdagen. Uitzonderingen zijn altijd mogelijk. Mocht uw bestelling langer onder weg zijn dan krijgt u van ons uiteraard een berichtje.

Afleveren bij de buren?

Afleveren bij de buren, onder een afdakje, in de kliko onder de carport, in de auto naast de boom aan het einde van het pad bij het vlaggetje verderop in het veld, etc., is helaas niet mogelijk.

Verzendadres aanpassen nadat het pakket al is verzonden.

U kunt in de meeste gevallen na het ontvangen van de track en trace code uw bestelling ergens anders laten afleveren dan u heeft opgegeven bij uw bestelling. Dit kunt u zelf regelen op de website van de vervoerder. Patizon.nl is niet verantwoordelijk voor de aflevering nadat het afleveradres door u is aangepast.